Vec: Odpoveď na odpoveď na sťažnosť zo dňa 23.11.2009
Dobrý deň,
ďakujem za Vašu odpoveď na moju sťažnosť a jej kladné vybavenie.
V odpovedi uvádzate, že: "Z jeho písomného vyjadrenia, ako aj z palubného počítača vozidla vyplýva, že dňa 22.11.2009 posledný spoj linky č.31 opustil zastávku Grunt s 3 – minútovým časovým predstihom voči času stanovenému v cestovnom poriadku." Písomné vyjadrenie šéfa dispečingu ma nezaujíma. Ja som na zastávku dorazil so 6-minútovým predstihom, ako uvádzam už v pôvodnej sťažnosti a hodinky mám zosúladené s časom v autobuse č. 31, porovnané v 3 rôznych spojoch. Preto sa pýtam: Je autobus č.31 vybavený GPS (alebo iným) lokátorom, určujúcim jeho polohu, alebo palubný počítač zaznamenáva iba to, kedy šofér udá, že dorazil na zastávku?
{Pre lepšie porozumenie uvádzam príklad: stojím na jednom mieste, napr. v garáži, a každých X minút stlačím tlačítko, ktoré zahlási, že som na takej a takej zastávke. Prípadne to robím počas cesty do garáže, po prejdení isteho useku cesty. Obe verzie znemožnia určiť, či autobus reálne na zastávku dorazil.}
Vec, ktorú uvádzate ako fakt, teda že posledný spoj opustil zastávku Grunt s 3-minútovým predstihom, je lož. Dosvedčia to aj 2 ďalší cestujúci, ktorý plánovali v danom termíne cestovať. Vymenili sme si kontakty, obaja bývajú v Myslave. V prípade potreby ich budem menovať.
Takisto si viete overiť, v akom čase boli uskutočnené hovory z môjho mobilu (09** *** ***) na dispečing, ako aj dĺžku ich trvania. V prípade, že hovory nahrávate (na čo som nebol vopred upozornený!), preverte si ich obsah. Ja vás informujem, že akýkoľvek ďalší hovor z môjho čísla na dispečing bude zaznamenaný.
K druhému (resp. skôr sa odohranému) prípadu: dátum ani čas neviem. Prvý "problém" tolerujem, opakované už nie. Potrebné údaje si však viete zistiť podľa toho, kedy bolo hlásené prepadnutie šoféra autobusu č.31 na konečnej zastávke Myslava-Maša (v prípade, že dispečer uviedol pravdivé informácie). Jedná sa o mesiac November.
Žiadam:
aby autobusy č.31 jazdili (nielen v nočných hodinách) až na konečnú zastávku (Myslava, Maša),
a aby dodržiavali cestovný poriadok.
Keďže ste moju žiadosť vybavili kladne a k preplateniu cestovného ste sa inak nevyjadrili, súhlasíte s preplatením cestovných nákladov domov v čase, v ktorom autobus nešiel. Bloček dodám po doriešení tohto prípadu.
S pozdravom Michal Macák