reklama

Nepríduvší (absentujúci) spoj č.31 {22.11.2009}: Reakcia na odpoveď

Reakcia na odpoveď DPMK na sťažnost "Nepríduvší (absentujúci) spoj č. 31". Odoslaná dňa 22.12.2009

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Vec: Odpoveď na odpoveď na sťažnosť zo dňa 23.11.2009

Dobrý deň,

ďakujem za Vašu odpoveď na moju sťažnosť a jej kladné vybavenie.

V odpovedi uvádzate, že: "Z jeho písomného vyjadrenia, ako aj z palubného počítača vozidla vyplýva, že dňa 22.11.2009 posledný spoj linky č.31 opustil zastávku Grunt s 3 – minútovým časovým predstihom voči času stanovenému v cestovnom poriadku." Písomné vyjadrenie šéfa dispečingu ma nezaujíma. Ja som na zastávku dorazil so 6-minútovým predstihom, ako uvádzam už v pôvodnej sťažnosti a hodinky mám zosúladené s časom v autobuse č. 31, porovnané v 3 rôznych spojoch. Preto sa pýtam: Je autobus č.31 vybavený GPS (alebo iným) lokátorom, určujúcim jeho polohu, alebo palubný počítač zaznamenáva iba to, kedy šofér udá, že dorazil na zastávku?
{Pre lepšie porozumenie uvádzam príklad: stojím na jednom mieste, napr. v garáži, a každých X minút stlačím tlačítko, ktoré zahlási, že som na takej a takej zastávke. Prípadne to robím počas cesty do garáže, po prejdení isteho useku cesty. Obe verzie znemožnia určiť, či autobus reálne na zastávku dorazil.}

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vec, ktorú uvádzate ako fakt, teda že posledný spoj opustil zastávku Grunt s 3-minútovým predstihom, je lož. Dosvedčia to aj 2 ďalší cestujúci, ktorý plánovali v danom termíne cestovať. Vymenili sme si kontakty, obaja bývajú v Myslave. V prípade potreby ich budem menovať.
Takisto si viete overiť, v akom čase boli uskutočnené hovory z môjho mobilu (09** *** ***) na dispečing, ako aj dĺžku ich trvania. V prípade, že hovory nahrávate (na čo som nebol vopred upozornený!), preverte si ich obsah. Ja vás informujem, že akýkoľvek ďalší hovor z môjho čísla na dispečing bude zaznamenaný.

K druhému (resp. skôr sa odohranému) prípadu: dátum ani čas neviem. Prvý "problém" tolerujem, opakované už nie. Potrebné údaje si však viete zistiť podľa toho, kedy bolo hlásené prepadnutie šoféra autobusu č.31 na konečnej zastávke Myslava-Maša (v prípade, že dispečer uviedol pravdivé informácie). Jedná sa o mesiac November.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Žiadam:

  • aby autobusy č.31 jazdili (nielen v nočných hodinách) až na konečnú zastávku (Myslava, Maša),

  • a aby dodržiavali cestovný poriadok.

Keďže ste moju žiadosť vybavili kladne a k preplateniu cestovného ste sa inak nevyjadrili, súhlasíte s preplatením cestovných nákladov domov v čase, v ktorom autobus nešiel. Bloček dodám po doriešení tohto prípadu.

S pozdravom Michal Macák

Michal Macák

Michal Macák

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  1x

rádový zamestnanec, skaut, manžel, o otec... Zoznam autorových rubrík:  ...zo životana zamyslenieStopomSkautingSúkromnéNezaradenéNedokončené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu