reklama

Megakoncert

Desmod, IMT Smile, Lavagance a Steelaréna. A samozrejme T-systems. Založený na nás, mladých :D

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pre študentov v Prešove a Košiciach a pár zamestnancov T-systems. Zadarmo.

Temer vypredaná aréna. Množstvo mladých z rôznych kútov republiky. Pár "dospelých". Začíname 19:00. Pekných pár minút po stanovenom čase stále nič. Vonku kopec ľudí. Odsunutý začiatok. Klasická Aréna pri koncertoch. Nič nové :)

Po trápnych úvodných kecoch o organizátorovi (T-systems), sme si so záujmom obzreli nejakého papalaša z tejto spoločnosti. Nedá sa to vynechať. Proste povinná jazda.

Konečne prichádzajú na scénu prví účinkujúci oblečením zaujímavo zladení (xixixi). Recesia. Po pár skladbách iba sucho konštatujem: "Od T-systems pre študentov. Za trest!". Pár známych síce prišlo práve kvôli nim, mňa neoslovili. Hlavná vec, že líder sa bavil dobre, veď skákal po celom pódiu div ho nerozdupal. Najlepšou hláškou bolo: "Túto určite poznáte". Hmm... (Ne)Mrzí ma to, ale v živote som nepočul o Lavagance, nie to ešte nejakú ich vlastnú tvorbu. Poslednou skladbou si to jemne vyžehlili :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po pauze nastupujú IMT Smile. Nálada stúpa, stále viac a viac ľudí sa baví. Aj ja si zaskáčem. Pred pár rokmi som Táslera nemusel, dnes mi ich hudba reže. Potešil ma svojím "Nepoznám". Vyvolalo to vo mne pekné spomienky. Ale to už je iný príbeh.

Posledný na rad prišiel Kuly. Nebolo možné prestať spievať, baviť sa. Takto má vyzerať správna zábava. Stáli nielen ľudkovia na ploche, ale skákalo sa aj na tribúnach. Zabalili sa snáď všetci.

V konečnom dôsledku, som rád, že niekto nám ponúkol tento večer. Teraz čakám na prvý spam na zadaný email ;)

Michal Macák

Michal Macák

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  1x

rádový zamestnanec, skaut, manžel, o otec... Zoznam autorových rubrík:  ...zo životana zamyslenieStopomSkautingSúkromnéNezaradenéNedokončené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu