reklama

Bezďáci na stanici

Krádež má krátke nohy. Ako dopadla?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Počas letného tábora sme si odskočili do Prešova poriešiť pár vecí. Po vybavovačkách sme čakali na autobus na stanici. Všimol som si tam spokojne odpočívajúceho bezdomovca. Všetci mu dali pokoj a on na oplátku nikoho neotravoval. Sedel a spokojne podriemkával :)

Pár chvíľ na to sa ozval krik. Iný kolega anderbridžmen (v origináli under-bridge-man ;)) mu potiahol jeho tašku. Každý človek si bráni svoj majetok, tak aj náš hrdina. Okolitý ľudia sa tvárili nezainteresovane, nič nevideli, nepočuli, nič ich nezaujímalo. Ziapol som teda na zlodeja: "Nechajte to, dajte mu pokoj!" On nič, naďalej sa bil o svoju korisť. Nakoľko nie som policajt ani SBS-kár a nechcel som (ani náhodou) schytať od miestnych svalnáčov, rýchlým a ráznym krokom som opustil budovu. Neutekal preč. Mojou päsťou dalo okno na kancelárii bezpečnostnej služby dnu sediacim týpkom dobrý dôvod opustiť kanclík. (Nečakane) rýchlo pochopili, že sa niečo deje, a tým problémom nie som ja. "Páry ťežkejch bot" sa opreli do podlahy a niekoľko rýchlych pohybov znamenalo koniec wrestlingu uprostred haly.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo bolo ďalej? Majiteľ tašky dostal, čo mu patrí, a zlodej bol po zemi odnesený do kancelárie. Dohováranie síce nebolo viditeľné, ale počuteľne jasné a hlasné. Jediná otázka znie: "Čo bolo hlasnejšie? Nábytok použitý pri dohováraní alebo zlodejove odpovede?"

PS: Napadá ma ešte dodatok: Ako vedeli kto to začal, komu čo patrí a s kým sa treba pozhovárať? Bola to náhoda alebo iba správny typ?

Michal Macák

Michal Macák

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  1x

rádový zamestnanec, skaut, manžel, o otec... Zoznam autorových rubrík:  ...zo životana zamyslenieStopomSkautingSúkromnéNezaradenéNedokončené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu