reklama

Sťažnosť na nepríduvší spoj č. 31 {2.12.2009}

Dalšia sťažnosť odoslaná na DPMK.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Dobrý deň,

dňa 2.12.2009 som išiel zo sídliska KVP do Myslavy, na konečnú zastávku. Môj plán: pešo na Grunt, odtiaľ 31-kou na Mašu.

Cestou dole kopcom som zbadal autobus č.31. Rozbehol som sa, ale nestihol som. Na zastávku som dorazil 23:07 (hodinky mám zosúladené s tými v autobuse č. 31, porovnané v 3 rôznych spojoch č.31), teda 3 minúty pred plánovaným odchodom autobusu zo zastávky Grunt.

Videl som autobus č.31 otáčať sa na križovatke za Gruntom, ktorá delí cesty na smery Zlatá Idka a Bukovec. Autobus sa otočil a odišiel opačným smerom (teda neišiel na 2 nasledujúce zastávky = Na Kope a Maša). Vyjmúc toho, že otáčanie sa na križovatke je bežne praktizovaným priestupkom proti dopravným predpisom, v čase plánovaného odchodu (podľa cestovného poriadku DPMK) zo zastávky Grunt žiaden autobus smerom na Mašu NEšiel. Takisto ma neobchádzal ani počas cesty pešo na Mašu, čo trvá približne 15 minút. (Po lopate: viac ako 3 minúty pred odchodom zo zastávky a približne 15 minút po plánovanom odchode zo zastávky Myslava, Grunt spoj č.31 neodišiel)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Toto je tretí prípad, kedy spoj č.31 v cestovným poriadkom stanovenom čase neišiel. Držiac sa pravidla 3-krát a dosť žiadam:

  • vrátenie plnej sumy za zakúpený mesačný lístok v období, v ktorom 3-krát spoj č.31 neprišiel,

  • preplatenie cestovných nákladov domov v čase, v ktorom autobus nešiel,

  • aby autobusy č.31 jazdili až na konečnú zastávku (Myslava, Maša),

  • a aby dodržiavali cestovný poriadok.

S pozdravom Michal Macák

Michal Macák

Michal Macák

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  1x

rádový zamestnanec, skaut, manžel, o otec... Zoznam autorových rubrík:  ...zo životana zamyslenieStopomSkautingSúkromnéNezaradenéNedokončené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu