reklama

Drzá (hladná?) bezdomovkyňa

Chcela peniaze. Ponúkol som jedlo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Včera večer ma v Košiciach na autobusovej stanici stretla stará známa bezdomovkyňa. Ju si pamätám veľmi dobre. Štandardný postup: obchádzala všetkých ľudí a žobrala.

S Ivom som stáli pri sedadlách. Vedľa sedela nejaká slečna. Bezdomovkyňa ju prosila o drobné (bez udania dôvodu). "A viete, študenti sú oveľa milší ako ostatní, vždy mi niečo dajú."
Súhlasím. Ale mňa by to nemotivovalo dať jej (keďze študenti jej už dali). A v konečnom dvôsledku, študentom už nie som ;)

Prišla ku nám. Drobné som nemal, pred chvíľou som si požičial 10E, lebo som zabudol platobnú kartu. Nedostala teda nič.
Odišla vedľa. Vtedy ma napadlo; mal som na večeru 6 rožkov k treske, jeden mi zvýšil. Zavolal som ju: "Počkajte, pani, dám vám rožok."
Pohŕdavo na mňa pozrela a pekne nahlas vysvetlila: "Vieš čo ja robím s rožkami? Vyhadzujem ich, nechcem ich."
Fúúúúúúúúúúúúú... Ostal som ako obarený. Vzkypela vo mne žlč, ale ovládol som sa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Obišla sedadlá. Z opačnej strany som ju začul: "Som bezdomovkyňa, som hladná..."

Najbližšie, keď bude pri mne hladná, bude rada, keď ju nepošlem kade ľahšie.

Michal Macák

Michal Macák

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  1x

rádový zamestnanec, skaut, manžel, o otec... Zoznam autorových rubrík:  ...zo životana zamyslenieStopomSkautingSúkromnéNezaradenéNedokončené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu