reklama

Mnohodetná žobráčka

Staršia príhoda o zúboženej žobrajúcej ženičke so sáčkom (nie najladnejších) slnečnicových semiačok v rukách.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Zastávka MHD pri vlakovej stanici, Košice, pár rokov pozadu.

Vonku bolo vcelku pekne, teplo. S bratom a kamošom sme čakali na autobus na privát. V dobrej nálade nás vyrušila bezdomovkyňa. Rozžuté slnečnicové semiačka jej stekali z úst na trenkú vetrovku. Má veľa detí, sú hladné. V piatok pred víkendom ešte bola hluchonemá a predtým mala nejakú inú koliku. Vďaka Bohu za zázračné uzdravenie. Zázraky sa dejú stále, chcel by som mať jej vieru ;)

Kto sa snaží vybabrať, nedostane nič. "Ja používam kreditku", zahlásil brat. Smutne pozrela na kamoša. Tiež bol zástancom platobných kariet. Ja som sa pridal. V konečnom dôsledku, je pravdou, že sa vyhýbam používaniu hotovosti :D
Skúsila ešte niekoľko ľudí na preplnenej zastávke a odišla.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Opätovne sa objavila asi o 5 minút. Rezko zamierila k nám. "Viete, tam je najbližší bankomat" a ukázala smerom na bankomat VÚB. Vtedy sme všetci mali účty v sporiteľni. Neudržal som sa. Už dlho nikto tak nepobavil. "Ďakujeme, najbližšie budeme vedieť. Dovidenia."

Minimálny výber: 100 Skk... hmm... aj ja by som chcel taký "výžobrok" ;)

Michal Macák

Michal Macák

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  1x

rádový zamestnanec, skaut, manžel, o otec... Zoznam autorových rubrík:  ...zo životana zamyslenieStopomSkautingSúkromnéNezaradenéNedokončené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu