reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Macák

Michal Macák

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  1x

rádový zamestnanec, skaut, manžel, o otec... Zoznam autorových rubrík:  ...zo životana zamyslenieStopomSkautingSúkromnéNezaradenéNedokončené

reklama

na zamyslenie

Perfektné detstvo

Michal Macák

Perfektné detstvo

Svojho času som mal pocit, že mám zlých rodičov, keď som nedostal všetko, čo som chcel. Teraz to vidím inak. Svojho času som chcel železničné priecestie s rampami. Len také obyčajné, ale drahé. Po čase som ho dostal. Teda NEdostal. Vyrobil som si ho s ockom z dreva. Teda... viac ocko ako ja, ale 'pomáhal' som mu. Nebolo ideálne, ale bolo NAŠE. Najkrajšie.

  • 8. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 411x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu