reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Macák

Michal Macák

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  1x

rádový zamestnanec, skaut, manžel, o otec... Zoznam autorových rubrík:  ...zo životana zamyslenieStopomSkautingSúkromnéNezaradenéNedokončené

reklama

Stopom

Úspešne (ne)dosiahnutý cieľ

Michal Macák

Úspešne (ne)dosiahnutý cieľ

Predminulý víkend a cesta na Horný Bankov. (Ne)úspešne stopom. + Výlet na Kojšovú hoľu.

  • 4. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Brutal dlhý stop

Michal Macák

Brutal dlhý stop

Raz neskoro večer som vracal z KVP (pre neKošičanov sídlisko v KE) do Myslavy, kde bývam. Na Mašu je to podľa rýchlosti chôdze 15-20 min. Vrcholne sa mi nechcelo. Nahodený v obleku, čierných topánkach... Dosť na prd prechádzka. Na Grunte som teda vstýčil palec. Druhé auto mi zastavilo. Mladý týpek, športové autíčko... Super. Zastal, lebo si spomenul na svoje stopárske časy z Myslavy na Bukovec. Maša je však iným smerom. Keď už zastal, helfne mi aspoň trošku. Vysadil ma na najbližšej križovatke(na dohľad), asi 120m ďalej. No čo, aspoň bola sranda. Dík, kámo.

  • 12. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Stopom po auto

Michal Macák

Stopom po auto

Slovenský raj

  • 12. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Na západ s mafiánom

Michal Macák

Na západ s mafiánom

Prešov - Topolčianky a pokus absolvovať to stopom do večera.

  • 3. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Sedlice -> PO

Michal Macák

Sedlice -> PO

O5 raz autobus v nedohľadne. Ako to dopadlo? ;)

  • 21. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Ultrarýchlo

Michal Macák

Ultrarýchlo

Asi najrýchlejší stop v histórii ľudstva. Teda v mojej určite :)

  • 15. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu